Durant el dissabte 7 d’octubre, el Lluçanès, el paisatge, la gastronomia, les propostes i activitats turístiques i la RUTA DE LA LLET van ser protagonistes a les xarxes socials (instagram, facebook i twitter) dels diferents perfils dels participants al BlogTrip que vam organitzar per donar a conèixer i promocionar aquesta nova ruta agroturística que s’ha engegat aquest any 2017.
Més de 40 persones entre els quals diferents agents del sector turístic i familiar, van participar a la sortida de la ruta de la llet organitzada pel Consorci del Lluçanès amb el suport de la Diputació de Barcelona. Durant el dissabte, els participants, organitzats en dos grups diferents, van poder visitar i conèixer de primera mà les explotacions que formen part de la Ruta de la llet (granja-lleteria Mas Teulats, El Soler de n’Hug, Formatges Betara i Formatges de Lluçà) i algunes propostes turístiques i restaurants del territori: Burricleta, Carreters del Lluçanès, Cal Baumer i Ca la Mercè i Fonda la Primitiva.
A part de varis allotjaments i altres explotacions del Lluçanès que ens van acompanyar durant el dia, fent així també d’amfitrions del territori, varis “influencers” de viatges, fotografia, gastronomia i escapades amb família a les xarxes socials, especialment Instagram i Twitter, i blogs personals, van poder descobrir el Lluçanès i fotografiar-lo per poder-ne parlar a als seus perfils i fer així d’altaveu de la ruta de la llet al Lluçanès. La millor eina de promoció avui dia.
Com van viure els participants al BlogTrip a les xares socials? Hem fet un recull que podeu visulitzar aquí
Algunes imatges que ens han deixat a les xarxes i seguir amb els hastags #rutaLlet i #Lluçanès
Més informació: Ruta de la Llet