El Consorci del Lluçanès ha obert una campanya per tal que el sector turístic del Lluçanès i la ciutadania del territori pugui escollir la nova marca per representar la destinació turística del Lluçanès.
Fruit del treball del Pla de Màrqueting Turístic del Lluçanès realitzat el 2018, va néixer la necessitat de crear una marca turística pel Lluçanès que pogués representar els valors que s’associen al territori i la seva identitat. En aquest procés es va crear un taller de branding territorial amb el sector i en van sorgir els principals objectius, els valors, o la imatge i posicionament desitjat de la destinació. Es va elaborar un DECÀLEG TURÍSTIC i de presentació de la destinació, i es va decidir que el Lluçanès prioritzava i treballaria per captar un turisme responsable.
“El Lluçanès busca bons viatgers. Un turisme discret, que beneficiï directament la comunitat local i que ajudi a preservar les singularitats del territori, la cultura i la identitat”
La nova marca turística del Lluçanès permetrà tenir una imatge que reflecteixi la identificació del territori, els valors, la identitat i el posicionament de la destinació Lluçanès. Aquest procés ha portat a treballar en dues propostes de marca turística que es posa a disposició del sector i la ciutadania del Lluçanès perquè, entre tots, s’esculli la que més representi a la destinació.
Qui pot votar?
– El sector turístic del Lluçanès (sector públic, restaurants, allotjaments turístics, empreses i/o entitats d’activitats turístiques i esportives, productors, comerç local)
– La ciutadania del Lluçanès
Volem que entre tots decidim la millor opció!
Com es pot votar?
-Només es permet una resposta per empresa, entitat turística o ciutadà/na del Lluçanès.
-S’haurà d’escollir una de les dues opcions! La que creieu que representa millor la destinació Lluçanès!
Termini: El procés de participació finalitzarà el dia 26 d’abril del 2020 i es farà de forma telemàtica a través del següent formulari:
FORMULARI PER DECIDIR LA NOVA MARCA TURÍSTICA PEL LLUÇANÈS