El Lluçanès vol millorar com a destinació turística de qualitat i oferir experiències memorables a totes les persones que el visiten, sigui quin sigui el seu motiu i època de l’any.

Per això, el Consorci del Lluçanès, en col·laboració amb la Diputació de Barcelona, ha engegat un procés de reflexió i planificació que ens haurà de guiar al llarg dels propers anys en totes les actuacions de producte i de promoció turística. La consultora Chias Marketing és l’empresa que està coordinant aquest projecte.

Aquest Pla* serà un full de ruta, consensuat entre el sector públic i el privat, que definirà quins han de ser els nostres públics i mercats, i quins els nostres productes prioritaris, així com l’estratègia de comunicació (decàleg turístic, missatge permanent i marca). El Pla es concretarà en un Pla Operacional, que formularà les actuacions concretes de promoció turística del Lluçanès per als propers anys.

En aquest sentit, volem insistir en el fet que és cabdal per a aquest projecte de territori la col·laboració de totes i tots els agents vinculats al món del turisme al Lluçanès, i és per això que us volem convocar a un taller-reunió d’opinió interna, que ha de servir per a conèixer les vostres inquietuds, idees i parers, tot incorporant els vostres suggeriments a la dinàmica d’elaboració del Pla.

La sessió, tindrà lloc el dia 2 de juliol a les 18 hores, a la sala gran del Consorci del Lluçanès, i es preveu que tingui una durada aproximada de dues hores.

Què opines del sector turístic al Lluçanès? Què li falta com a destinació turística? Què li sobra? Què imagines?

*El Pla de Màrqueting turístic Lluçanès s’ha estructurat en diferents fases:

  • Fase I – Anàlisi i Diagnòstic de la situació actual: fase en la que ens trobem. El taller d’opinió interna servirà per tancar aquesta fase.
  • Fase II- Estratègia: definició de l’estratègia de marca turística a seguir (allò que volem tenir- allò que anem a promoure) i pla d’accions. Juliol-setembre
  • Fase III-Pla Operacional: es definiran les accions i programes sobre el desenvolupament de la nova identitat turística i els suports necessaris. Setembre-novembre

 

 

Comparticions