Una campanya propera encarada al turisme de proximitat.

Arran de la demanda sorgida en la passada Taula de Turisme com a proposta del sector turístic, des de l’àrea de turisme i patrimoni del Consorci del Lluçanès, s’ha creat la campanya “El Lluçanès, casa meva” que tindrà presència durant aquestes festes de Nadal a les plataformes digitals del Consorci del Lluçanès i també a la revista La Rella, per donar valor als productes, activitats i establiments que tenim al territori.

Amb el clar objectiu, d’oferir les propostes pel propi públic local i empoderar la comunitat local a conèixer els establiments, les activitats i esdeveniments programats als diferents pobles durant les festes nadalenques, els productors/es i a dinamitzar la compra local, la campanya situarà 4 conceptes: allotjaments, restauració, productes locals i activitats.

Així s’oferirà un ventall de propostes i activitats a seguir durant aquests dies de festes que serviran també servirà per aquelles persones que estiguin al nostre territori durant aquests dies.

Podeu seguir la campanya a les xarxes socials de Lluçanès Turisme:

Instagram: https://www.instagram.com/llucanesturisme

Facebook: https://www.facebook.com/LlucanesTurisme

 

 

Comparticions